Tuppr

Als eigenaar van een designbureau kun je met Tuppr je klanten van een prepaid tegoedkaart voorzien. Zo bespaar je jezelf en je klanten een hoop tijd, frustratie en ongemak bij het in rekening brengen van kleine werkzaamheden. 

Alle uren worden betaald

Tuppr scheelt je bergen aan administratie en dus tijd. Doordat je je klant niet meer voor elke kleine aanpassing een factuur hoeft te sturen, duik jij minder vaak je boekhouding in en ben je er toch van verzekerd dat alle tijd die je in je klanten stopt, betaald wordt.

Automatische facturen

Wanneer een klant een kaart opwaardeert, krijgt hij of zij hier per e-mail een bevestiging van. Na de transactie kun je je klant tevens automatisch voorzien van een factuur voor zijn of haar verrichte transactie. Het enige dat je hiervoor hoeft te doen is de factuur een nummer toewijzen dat past binnen de nummering die jij zelf binnen je boekhouding hanteert.

cart example
popup
cards

Screenshots

  • Klantdashboard2x
  • Opwaarderen direct 12x
  • Bedrijfsinstellingen 12x
  • Klant nieuwe kaart gratis 12x

Download document

Hoe kan een (web)applicatie de klanten van designbureaus betere controle over, en inzicht geven in hun recht op support, zodat designbureaus niet langer onbetaalde diensten hoeven te verlenen? Dit document bevat de afsluiting van mijn studie Communicatie & Multimedia Design aan de Hogeschool van Amsterdam. Het onderwerp van dit onderzoek is support en de manier waarop dat geleverd en financieel afgehandeld wordt door designbureaus en hoe deze dienstverlening wordt
ervaren door klanten.

Download document (.pdf)

Je hebt de marketing cookies niet geaccepteerd. Daarom kun je deze video niet bekijken. Wijzig je cookie instellingen.